Givenchy Amarige Woda toaletowa 30ml
30ml - Woda toaletowa - Damskie
- Marka: Givenchy
- Dostępność: Na stanie (Towar odeślemy do: 05.11.2024)
-
183,00 zł
Pozostałe warianty Givenchy Amarige:
Opis
Amarige to symbol roziskrzonej kobiecości i pełni szczęścia stworzony w 1991 roku przez Givenchy. Jest zapachową reprezentacją niepohamowanego apetytu na życie. Amarige uosabia ponadczasowe uczucia: miłość, radość i wierność, wyrażone w słowach przysięgi małżeńskiej. Nazwa Amarige to anagram słowa Mariage oznaczającego małżeństwo. Kobieta Amarige jest radosna, spontaniczna, ale przede wszystkim jest autentyczna. Jest sobą i promienieje nieskrywaną radością i urzeka swoim czarującym uśmiechem. Perfumy jawią się niezwykle dojrzałym i wysmakowanym zapachem. Nuty drzewne dodają elegancji aromatom kwiatowym i łagodzą ich naturalną narkotyczną woń. Kompozycja przeznaczona dla kobiet pełnych radości życia, szczęśliwych, ceniących wolność i samodzielność, lecz nie rezygnujących z ustabilizowanego życia rodzinnego i sprawiających wrażenie dojrzałych emocjonalnie.
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: brazylijskie drzewo różane, brzoskwinia, fiołek, kwiat pomarańczy, mandarynka, neroli, śliwka
Nuta serca: akacja, czarna porzeczka, czerwone jagody, gardenia, goździk (roślina), jaśmin, liść czarnej porzeczki, mimoza, orchidea, róża, tuberoza, ylang-ylang
Nuta bazy: cedr, drzewo sandałowe, fasolka tonka, nuty drzewne, piżmo, wanilia, bursztyn
Detale
- Płeć: damskie
- Marka: Givenchy
- Składnik zapachowy - głowa: drewniane róże, mandarynka, liście fioletowe, neroli
- Składnik zapachowy - baza: egzotyczne lasy, fasola tonka, wanilia, bursztyn, piżmo
- Składnik zapachowy - serce: akacja, ylang-ylang, mimoza, gardenia
O marce
W 1952 roku powstał francuski luksusowy dom mody i perfum Givenchy. Założycielem marki jest hrabia Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Marka reprezentuje francuski urok we wszystkim, co się z nim wiąże. Od ponad 50 lat znajduje się w czołówce marek oferujących luksusową odzież damską i męską, symbolizującą paryską elegancję.