Givenchy Amarige Woda toaletowa 30ml

30ml - Woda toaletowa - Damskie

Śledzenie produktu
  • Marka: Givenchy
  • Dostępność: Na stanie (Przesyłkę nadamy do: 25.11.2024)
  • Akcja

187,00 zł

Opis

Amarige to symbol roziskrzonej kobiecości i pełni szczęścia stworzony w 1991 roku przez Givenchy. Jest zapachową reprezentacją niepohamowanego apetytu na życie. Amarige uosabia ponadczasowe uczucia: miłość, radość i wierność, wyrażone w słowach przysięgi małżeńskiej. Nazwa Amarige to anagram słowa Mariage oznaczającego małżeństwo. Kobieta Amarige jest radosna, spontaniczna, ale przede wszystkim jest autentyczna. Jest sobą i promienieje nieskrywaną radością i urzeka swoim czarującym uśmiechem. Perfumy jawią się niezwykle dojrzałym i wysmakowanym zapachem. Nuty drzewne dodają elegancji aromatom kwiatowym i łagodzą ich naturalną narkotyczną woń. Kompozycja przeznaczona dla kobiet pełnych radości życia, szczęśliwych, ceniących wolność i samodzielność, lecz nie rezygnujących z ustabilizowanego życia rodzinnego i sprawiających wrażenie dojrzałych emocjonalnie.


Nuty zapachowe:

Nuta głowy: brazylijskie drzewo różane, brzoskwinia, fiołek, kwiat pomarańczy, mandarynka, neroli, śliwka
Nuta serca: akacja, czarna porzeczka, czerwone jagody, gardenia, goździk (roślina), jaśmin, liść czarnej porzeczki, mimoza, orchidea, róża, tuberoza, ylang-ylang
Nuta bazy: cedr, drzewo sandałowe, fasolka tonka, nuty drzewne, piżmo, wanilia, bursztyn

  • Płeć: damskie
  • Marka: Givenchy
  • Składnik zapachowy - głowa: drewniane róże, mandarynka, liście fioletowe, neroli
  • Składnik zapachowy - baza: egzotyczne lasy, fasola tonka, wanilia, bursztyn, piżmo
  • Składnik zapachowy - serce: akacja, ylang-ylang, mimoza, gardenia

W 1952 roku powstał francuski luksusowy dom mody i perfum Givenchy. Założycielem marki jest hrabia Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Marka reprezentuje francuski urok we wszystkim, co się z nim wiąże. Od ponad 50 lat znajduje się w czołówce marek oferujących luksusową odzież damską i męską, symbolizującą paryską elegancję.