Dolce & Gabbana Pour Homme Woda toaletowa - Tester 125ml
125ml - Eau de Toilette - Tester - Mężczyzn
- Marka: Dolce & Gabbana
- Dostępność: Na stanie (Przesyłkę nadamy do: 22.11.2024)
-
216,00 zł
Pozostałe warianty Dolce & Gabbana Dolce & Gabbana pour Homme:
Opis
Domenico Dolce i Stefano Gabbana zadedykowali swoje klasyczne zapachy elegancji i stylowi włoskiego mężczyzny. Zapachowy portret, esencja śródziemnomorskiego latynoskiego kochanka, który jest w stanie kreować w ogólnej świadomości swoją moc nieodpartego seksapilu i wrażliwości. W tym zapachu, Domenico Dolce i Stefano Gabbana, którzy z sukcesem nadali nowoczesny szyk rygorystycznej włoskiej tradycji krawieckiej, zakodowali DNA mężczyzny Dolce & Gabbana: seksowny, wyrafinowany Włoch. Naturalnie umięśniony, jego celem jest radość i dzielenie się prostymi przyjemnościami. Prostota stała się kluczem jego stylu. Jest silny; mężczyzna, który pozwala sobie na kaprys próżności i nie ukrywa swojej wrażliwości. Mężczyzna Dolce & Gabbana radzi sobie z codziennością za pomocą świadomości swoich mocnych tradycji i intrygującym pragnieniem by wygrać przyszłość. Dolce & Gabbana Pour Homme jest zapachową mieszanką pewności siebie i subtelności: to elegancja sama w sobie.
Nuta głowy: neroli, mandarynka, cytrusy, bergamotka
Nuta serca: szałwia, pieprz, lawenda
Nuta bazy: tytoń, fasolka tonka, cedr
Uwaga! Produkt może nie zawierać opakowania i korka.
Detale
- Płeć: mężczyzn
- Marka: Dolce & Gabbana
- Składnik zapachowy - głowa: cytrynowy, mandarynka, Pomarańczowy, bergamota, neroli
- Składnik zapachowy - baza: kumaryna, tytoń, cedr, irys, fasola tonka, piżmo, sandałowy
- Składnik zapachowy - serce: estragon, lawenda, kardamon, szałwia, pieprz
O marce
Czym byłby świat bez kultowej włoskiej marki Dolce & Gabbana?
Być może smutno byłoby przegapić ten wyjątkowy styl, który sami twórcy opisali jako „słodki i dopracowany styl nowego tysiąclecia”. Dwaj młodzi, utalentowani mężczyźni – Domenico Dolce i Stefano Gabbana spotkali się po raz pierwszy w 1980 roku. Obaj studiowali projektowanie, więc zrozumiałe jest, że chcieli w pełni rozwinąć swoją kreatywność. W 1983 roku założyły swoje pierwsze studio doradztwa modowego, a dwa lata później pokazały światu swoją pierwszą kolekcję dla kobiet na pokazie mody w Mediolanie.